Algemene voorwaarden levering projecten en workshops aan scholen

1.Inschrijven voor een project

Inschrijven is voor alle projecten het hele jaar mogelijk. Behandeling van de inschrijvingen vindt plaats op volgorde van binnenkomst.

2. Inschrijven voor een workshop

Je kunt voor iedere workshop inschrijven tot een maand tevoren. Workshops gaan door als het minimum van 4 deelnemers is bereikt. Als de genoemde datum volgeboekt is, wordt in overleg een alternatief voorgelegd.

3. Inschrijven is niet vrijblijvend.

Bij inschrijving stuurt Art & Sofie je een contract toe over de toegekende projecten en/of workshops.  Dit contract stuur je binnen 14 dagen ondertekend terug. Bij afname van schoolprojecten wordt altijd telefonisch contact opgenomen.

4. Annuleren van projecten door de school

Annuleren van de inschrijving voor een project kan alleen schriftelijk, onder opgave van redenen. Stuur je mail naar kantoor@artensofie.nl of een brief naar Art & Sofie, Jacob van der Borchstraat 66, 3515 XG Utrecht.

Voor het annuleren worden kosten in rekening gebracht. Deze kosten bedragen € 25,00 voor bouwdeelprojecten zonder begeleiding, € 75,00 voor bouwdeelprojecten met begeleiding en € 180,00 voor schoolprojecten.

5. Annuleren van deelname aan workshops door de school

Bij annulering van de inschrijving voor een workshop worden de volledige kosten in rekening gebracht.

In geval van ziekte van de leerkracht die heeft ingeschreven, kan een collega in zijn of haar plaats deelnemen aan de workshop. Wij stellen het op prijs als je dit aan ons doorgeeft.

6. Annuleren van workshops of lessen binnen de projecten door Art & Sofie

Als het vereiste aantal deelnemers voor een workshop niet wordt gehaald, zet Art & Sofie de workshop in de wacht tot één maand voor de uitvoeringsdatum.  Je ontvangt bericht als je je hebt ingeschreven voor een ‘workshop in de wacht’. En je ontvangt uiterlijk een maand voor datum bericht of de workshop alsnog doorgang kan vinden.

Bij ziekte van de vakdocent van Art & Sofie wordt de activiteit indien mogelijk overgenomen door een collega. Anders wordt in overleg een nieuwe datum afgesproken.

7. Prijsopgave en factuur

De prijs van een project of workshop – inclusief lesmateriaal – vind je in de zakelijke gegevens onder ieder product.

Als je vóór november inschrijft, ontvang je begin november hiervoor de factuur met het verzoek die binnen 14 dagen te betalen. Voor inschrijvingen na november geldt dat de factuur direct na realisatie van de workshop of het project wordt verzonden.

8. Lesmateriaal

Alle materialen in de projectkoffers die Art & Sofie u uitleent, dienen geretourneerd te worden. Uiteraard geldt voor de materialen in de kooppakketten dat je die kunt behouden.

Voor het schriftelijke lesmateriaal geldt dat het bedoeld is voor gebruik in de eigen klas en school. Het is niet toegestaan het verder te verspreiden.

9. Vervoer van de projectkoffers

Art & Sofie vervoert de projectkoffers naar de school en haalt die ook weer op. Hiervoor wordt een vergoeding gerekend van € 15,00 per koffer (die in de totaalprijs per product is opgenomen).

Op de afgesproken ophaaldag, na afloop van het project, dient de koffer om 10.00 uur klaar te staan voor transport. Je vindt de exacte ophaaldata op de bevestigingsformulieren van het afgenomen project.

10. Aansprakelijkheid

Controleer als de koffer arriveert of de inhoud onbeschadigd is, of onvolledig.  Meld eventuele schade of gebreken meteen per e-mail aan kantoor@artensofie.nl

Bij schade of verlies veroorzaakt door de school, stelt Art & Sofie de school aansprakelijk. De kosten zullen aan de school in rekening worden gebracht.